طرح تاتو ریز و کوچک سری جدید (2022)

درود خدمت بازدید کنندگان وبسایت ادناتاتو، بعد از یه وقفه طولانی با سری جدید ایده طرح تاتو ریز و کوچولو برای دختر و طرح تاتو ریز و کوچیک برای آقا (پسر) اومدیم که امیدوارم ازشون خوشتون بیاد.

فقط نکته ای که هست این ایده ها بصورت تک نیستن و برای تنوع بیشتر و همینطور راحت تر بودن شما برای دانلود بصورت کلاژ و کلی براتون قرار داده شده که امیدوارم خوشتون بیاد. برای دیدن تصاویر روی عکس بالا یا ادامه خواندن کلیک کنید.

تاتوهای ریز واقعا مناسب زوج هاست برای ست دونفره یا چنده نفره دوستای صمیمی

اگر در چند سال گذشته در اینترنت بودید، مطمئناً متوجه جهش بزرگی در روند تاتوهای کوچک شده اید. به نظر می رسد همه افراد در اینستاگرام (از جمله افراد مشهور – رپرها ، بازیگران و…) یکی دارند، و جای تعجب نیست که چرا اینقدر محبوب هستند. جدا از اینکه بسیار دوست‌داشتنی و کوچک هستند، به راحتی می‌توان آن‌ها را در نقاط «پنهان‌پذیر» (مثلا پشت، استخوان‌های ترقوه، پشت گوش) قرار داد.

small tattoo
طرح ریز

طرح ریز برای تاتو بسیار جذاب هستند.

آنها همچنین نسبت به طرح‌های بسیار پیچیده ارزان‌تر هستند، و اگر از کل فرآیند تاتو ترس از درد داشته باشید برای اولین خالکوبی عالی هستند. (البته، ارزش یادآوری این را دارد که تاتو کوچک به وضوح به اندازه خالکوبی‌های بزرگتر دائمی هستند. ، بنابراین حتما مطمئن شوید که آن را دوست دارید).

smaller tattoo idea
تتو کوچک

توصیه من به شما تاتو دوستان این هست که کپی نکنید ، بلکه الهام بگیرید.

خالکوبی برای تاثیرگذاری لازم نیست بزرگ باشد. امروزه، تاتوهای ریز تر مرسوم هستند . مخصوصاً برای خانم‌ها، این به این دلیل است که مثلا تاتو کوچک روی دست بسیار می‌تواند زیباتر از تکه‌های بزرگ یا فول هند به نظر برسد؛ زیرا خالکوبی متناسب‌تر به نظر می‌رسد. طرح تاتو کوچک را نیز می توان به راحتی با لباس پوشاند. فقط به این دلیل که اندازه آنها کوچکتر است، به این معنی نیست که از معنی کمتری برخوردار هستند. برای کشف ایده تاتو کوچک مورد علاقه بعدی خود در ادامه همراه باشید.

spacial small tattoo idea
طرح های تاتو کوچک

هیچوقت بخاطر پول سمت آرتیست های نامعتبر نروید ، برای خود ارزش قائل شوید.

تاتو خاص دخترونه مخصوص ترقوه
ایده های تاتو صورت دخترونه

نکته ای که در بالا به آن اشاره کریدم موضوع بسیار مهم و حساسی هست. واقعا واقعا واقعا واقعا هیچوقت بخاطر پول تاتو سمت تاتو آرتیست نامعتبر و ناشناس نرید. یقین داشته باشید این آرتیست نماها از مواد نامعبر و تقلبی استفاده میکنن وبه شما و زیبایی شما صدمه میزنند.

طرح خام تاتو کوچیک
مجموعه طرح خام تاتو ریز

خب در ادامه شمارو به دیدن گالری تصاویر دعوت میکنم و خوشحال میشم بعد از دیدن آلبوم نظرتون رو با من به اشتراک بزارید.

Facebook Pinterest

تاتو ریز دختر پسر یده تاتو کوچک و ریز مناسب دختر پسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *