طرح تاتو خاص مناسب برای تاتو روی دست و بازو

تتو بازو دخنر صورت دختر خاص

اگر به دنبال خال کوبی جدید برای بازو خود هستید ، مجموعه ما از بهترین ایده های خال کوبی برای دختر و پسر را دوست خواهید داشت. این طرح های خارق العاده بهترین خال کوبی هایی است که تاکنون دیده ایم. با وجود انواع مختلفی از خال کوبی های خلاقانه و منحصر به فرد ، انتخاب آثار هنری مناسب برای شما می تواند دشوار باشد. از تجربه ما ، بهترین خال کوبی های مردانه از ایده های کلاسیک و بی موقع ناشی می شود.

با ادناتاتو همراه باشید.

تاتو روی بازو شیر
تاتو شیر

به عنوان مثال ، نقل قول ، اسم ، صلیب ، قبیله ، شیر ، جمجمه ، ققنوس یا خال کوبی گرگ می تواند یک تصمیم خوب باشد. علاوه بر این ، کودکان این فرصت را دارند که هر بخشی از بدن مرد را که باید از آن استفاده شود ، از جمله بازو ، قفسه سینه ، شانه ، پشت ، پا ، مچ یا دست انتخاب کنند. درنهایت ، انتخاب رنگ آمیزی می تواند آسان باشد ، اما پیدا کردن یک طراحی بد و تعیین اینکه از کجا به دست بیاورید ممکن است نیاز به الهام بخش داشته باشد.

تتو زئوس روی بازو تاتو ساعت شنی
تاتو زئوس

اولین قسمتی که برای تاتو به ذهن می رسد ، بازو است.

اگر مردی می خواهد روی بدن خود خال کوبی کند ، بازو بهترین قسمت بدن است. اولین کاری که هنگام تصمیم گیری برای گرفتن یک خال کوبی روی بازوی خود باید انجام دهید ، یافتن یک طراحی مناسب است. شما می توانید ایده های مختلفی برای خال کوبی در رسانه های مختلف پیدا کنید زیرا خال کوبی روی بازوها در بین خال کوبی ها بسیار محبوب است ، برای آن دسته از شما که در انتخاب نوع خوب خال کوبی اشتباه گرفته اید می توانید طرح های زیر را امتحان کنید.

گزینه های بی شماری برای خال کوبی بازو برای آقایان وجود دارد ، فارغ از اینکه جنسیت دارید یا چه نوع خالکوبی را می خواهید داشته باشید. بازو های مردان احتمالاً یکی از رایج ترین قسمت های بدن برای خال کوبی کردن است و این در کمترین حالت تعجب آور نیست. به عنوان مثال ، مردان ماهیچه ای از خال کوبی بازو استفاده می کنند ، زیرا توجه آنها را به ماهیچه ها جلب می کند ، در حالی که دختران می توانند از روی آنها نقاشی بسیار زیبایی بکشند ، و از دوستان خود تمجید زیادی کسب کنند.

تاتو لب صلیب صورت روی ساعد بازو

ذکر این نکته حائز اهمیت است که خال کوبی های بازو برای آقایان کاملاً مشهود است ، به خصوص هنگامی که شما یک تی شرت آستین بلند نمی پوشید ، بنابراین بسته به اینکه در کجا زندگی می کنید یا به چه شغلی اشتغال دارید ، این می تواند واقعاً خوب باشد یا چیز بد. در موارد خاص ، لازم نیست نگران این موضوع باشید ، زیرا می توانید به راحتی تتو خود را با یک کت آستین بلند بپوشانید ، بنابراین هیچ کس را آزار نمی دهد.

تاتو ساعت و گل روی دست
تاتو ساعت و گل روی دست

بسته به سبک شما ، می توانید خال کوبی های مختلف بازو یا فقط یک خال کوبی بازوی بزرگ را بدست آورید که بازوی ضد سر شما را می پوشاند. مواردی که از شانه به مچ می روند ، مطمئناً دیدنی هستند ، اما برای هر کسی عالی نیستند.

تاتو گرگ روی دست
تاتو گل
تاتو صورت فیس تاتو
تاتو چهره

خطوط جسورانه و نقوش نامتقارن باعث ایجاد خال کوبی در بازوها می شود. خال کوبی هایی مانند نمایش داده شده به عنوان یک مکمل حداقلی برای یک بدن ورزشی. علاوه بر این ، این یک خال کوبی است که به راحتی برای افرادی که در صنایع با سیاست های سختگیرانه لباس پوشیدن کار می کنند ، پوشانده می شود.

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «طرح تاتو خاص مناسب برای تاتو روی دست و بازو»

  1. سلامو دورود..طرحا واقعا ازمعدود طرحائیه که تخصصی و خیلی پرکاره؛نیازبه روانه آرومی داره تا باحوصله وسلیقه ایکه تتوکارداره.کاری بی عیبو نقص به یادگاربگزاره…ممنونم استاد

  2. باعرض سلام وخسته نباشید واقعآ تاتویکه درآوردید بسیار جذاب وفوق العاده بود من یه نفر که خوشم آمده از این کار خلاقعیت واقعآ حرف نداره با توجه بر اینکه بنده خالکوبی هم به بدنم نمی زنم ولی کارا تونو پسندیدم

    1. سلام موسی عزیز
      خیلی خوشحالم که خوشت اومده. مرسی از انرژی خوبت. انجام تاتو کاریه که نیاز به فکر داره خیلی خوبه که بدون فکر این کارو انجام ندادی.
      موفق باشی ❤️🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *