ایده و طرح تاتو پشت گوش + نمادشناسی (سری دوم)

تاتو گوش
تاتو پشت گوش

با سری دوم ایده و طرح تاتو پشت گوش در خدمت شما عزیزان هستیم . بدون هیچ گونه فوت وقت شما رو به ادامه مطلب در ادناتاتو دعوت میکنم.

تاتو پشت گوش چقدر دردناک است؟

با درد ، تحمل درد خود را در نظر بگیرید. با چه دردهایی می توانیم مقابله کنیم؟ آستانه درد شما نیز مهم است! این نقطه ای است که درد احساس می شود.

مطالعات بسیاری انجام شده است که به بررسی این عوامل می پردازد. برخی حتی نشان داده اند که فرهنگ و جنسیت می توانند در نحوه مدیریت درد خود تأثیر بگذارند. هنگام گرفتن خال کوبی در پشت گوش ، با مناطقی برخورد می کنید که پوست آن بسیار نازک است.

تاتو گوش

این بدان معنی است که شما واقعاً احساس می کنید که سوزن در پوست پمپ می شود. همچنین روی جمجمه نیز صحیح است. بنابراین ارتعاشات دستگاه و سوزن را حس خواهید کرد. در این منطقه اعصاب زیادی وجود دارد. هرچه هنرمند به آن انتهایهای عصبی برخورد می کند ، می خواهد تحمل شما را آزمایش کند.

تاتو پشت گوش واقعا سروصدای زیادی دارد.

با نزدیک شدن به گوش شما ، سر و صدا نیز می تواند درد خاصی را ایجاد کند. این امر برای کسانی که به نویز حساس هستند (بیش فعالی) واضح تر خواهد بود. احساس وزوز و لرزش در گوش می تواند در واقع باعث ایجاد درد بیشتر از سوزن وارد شدن به پوست شود. جوهر زدن در پشت گوش یکی از دردناک ترین نواحی بدن برای انتخاب است. همچنین هنرمند خال کوبی در میزان درد شما چه نقشی دارد. اگر آنها سنگین باشند ، احساس درد بیشتری خواهید کرد. در حالی که اگر سبک و ملایم باشند ، درد کمتر خواهد بود.

تاتو گوش

ناحیه پشت گوش دارای عصب های فراوانی است.

ناحیه گوش به اندازه کافی بزرگ برای طراحی خال کوبی های غول پیکر یا الگوهای بسیار پیچیده نیست. اندازه خال کوبی با توجه به سطح بدنی گوش شما تعیین می شود. بنابراین ، اکثر طرح های خال کوبی گوش بسیار کوچک هستند. بسته به اندازه می توانید خال کوبی را در نزدیکی گوش خود قرار دهید.

منحنی و شکل منحصر به فرد ویژگی گوش است. بنابراین ، شما می توانید یک طراحی لطیف و راحت در این زمینه ایجاد کنید. برخی از انواع سیم یا الگوی تاک را می توان در نظر گرفت. با این کار شکل گوش شما نیز تعریف می شود. الگوی ترکیبی گره های سلتیک می تواند در گوش شما طراحی شود.

آیا واقعا تاتو درد ناک است؟

سلامتی و بهزیستی ذهنی شما نیز در میزان دردی که احساس می کنید نقش دارد. استرس یا خسته بودن ، به احتمال زیاد دریافت جوهر شما درد بیشتری خواهد داشت. اگر احساس خوبی ندارید یا به بیماری کوتاه مدت مبتلا هستید. بهتر است صبر کنید تا احساس بهتری کنید. با یک بیماری طولانی مدت . همیشه قبل از تزریق همیشه باید با یک پزشک مشورت کنید.

تاتو پشت گوش

در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

برخی نیز احساس فشار و لرزش خواهند کرد. افرادی وجود دارند که درد یک خال کوبی را درمانی می دانند ، در حالی که دیگران آن را غیرقابل تحمل می دانند. در هر صورت ، جوهر گرفتن برای بعضی ها بسیار جذاب است و آن افراد بدون در نظر گرفتن درد ، این کار را انجام می دهند.

چقدر درد احساس خواهید کرد که از قبل قابل محاسبه نیست. با این وجود مواردی وجود دارد که می توانید در حین تزریق پشت گوش ، درد را تحمل کنید. قبل از خال کوبی مطمئن شوید که استراحت زیادی دارید. این به آماده سازی بدن کمک می کند و می فهمید که می توانید درد را خیلی بهتر تحمل کنید. اگر خسته باشید. احساس بی قراری خواهید کرد. بنابراین احتمالاً درد را بیشتر احساس خواهید کرد. حتی از شب قبل از خال کوبی و چند روز پس از تزریق جوهر. از مواد مخدر و الکل خودداری کنید. الکل یا داروهای موجود در سیستم شما می توانند حساسیت را در گیرنده های درد شما افزایش دهند.

تاتو ستاره پشت گوش

برای تاتو کردن هرگز عجله نکنید.

این باعث می شود که شما یک سطح بالاتر از درد را تجربه کنید. پس از مصرف جوهر ، اگر الکل مصرف می کنید یا دارو مصرف می کنید. زمان بهبودی نیز می تواند طولانی تر شود. بدن شما از اثرات بعدی خسته خواهد شد. گرسنگی یا پایین آمدن تمام وقت بر چگونگی بهبود بدن خود تأثیر می گذارد. الکل همچنین خون را رقیق می کند که می تواند بر روند بهبودی تأثیر بگذارد.

قبل از جویدن به سلامتی خود بیاندیشید. اگر از سرماخوردگی یا بیماری دیگری رنج می برید ، منتظر بمانید تا بهبود یابد تا جوهر تاتو خود را دریافت کنید. هنگامی که ما مریض حال هستیم ، گیرنده های درد و سیستم عصبی مرکزی ما ممکن است تحت فشارهای روانی بیش از حد معمول قرار گیرند. این باعث افزایش سطح درد خواهد شد ، بنابراین بهتر است صبر کنید تا دوباره جا بیفتید و خوب باشید.

طرح موزیک پشت گوش

آرامش خود را حفظ کنید.

حتماً لباس راحتی بپوشید تا بتوانید برای تاتو احساس آرامش کنید. اگر لباس شما راحت نباشد ، ممکن است بی قرار شوید. این بدان معناست که شما در مدیریت درد خود متمرکز نخواهید شد. کرم یا پمادهای بی حس درد وجود دارد. با این حال ، قبل از استفاده از این موارد ، با خال کوبی خود مشورت کنید. برخی ممکن است یک مارک خاص را توصیه کنند. حتی ممکن است آن را ارائه دهند. از مشاوره هنرمند تاتو خود که تجربه و دانش دارد استفاده کنید.

یک دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو پشت گوش + نمادشناسی (سری دوم)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *