ایده و طرح تاتو اسلکت و جمجمه + نماد شناسی

بسیاری از مردم معنی و مفهوم انواع تاتو جمجمه و اسکلت را به معنای مرگ یا خشم می دانند. با این حال حتی در آغاز هنر تاتو جمجمه بیشتر از یک نماد برای مرگ بود در واقع نمادی برای زندگی دوباره بود، تاتو جمجمه در جوامع باستانی به معنای “تغییر بزرگ” بود و بزرگترین تغییر در زندگی، مرگ است. به همین خاطر تاتو جمجمه با مرگ در ارتباط است.

تاتو جمجمه در مسیحیت اغلب نمادی از ابدیت است.

در بسیاری از ادیان و سنت ها تاتو جمجمه معانی مختلفی دارد، تاتو جمجمه در بسیاری از ادیان و سنت ها تاتو جمجمه معانی مختلفی دارد، تاتو جمجمه در مسیحیت اغلب نمادی از ابدیت است و یا روح انسان پس از مرگ. در کابالا، جمجمه به معنای تولد دوباره و یا زنده نگه داشتن یاد و خاطرات یک عزیز است و یا روح انسان پس از مرگ. در کابالا، جمجمه به معنای تولد دوباره و یا زنده نگه داشتن یاد و خاطرات یک عزیز است.

جمجمه همچنین نماد قدرت،حفاظت و تغییر زندگی است.

به طور سنتی، تاتو جمجمه نشان دهنده پیروزی و شورش است، که توسط دزدان دریایی بر روی پرچم ها و تاتو آنها استفاده می شود.

جمجمه همچنین نماد قدرت،حفاظت و تغییر زندگی است. اغلب تاتو های جمجمه نشان دهنده ی آن است ک شخص بر یک ناراحتی بزرگ غلبه کرده است.

مکزیکی ها اغلب در روز مردگان (جشن یاد بود عزیزان در گذشته) از تاتو جمجمه ی قارچی استفاده میکنند.

تاتویی که شامل جمجمه و گل رز است، اغلب زیبایی و فساد را در کنار هم نشان می دهد. دوگانگی بین تاتو جمجمه و گل رز نشان دهنده ی  تضاد بین خوب و بد و تعادل این فلسفه ها در زندگی است.

تاتو جمجه ی زنانه اغلب انتخاب بانوان است و ب تازگی محبوبیت زیادی به دست آورده.

این جمجمه ها می توانند چشم قلبی، و یا همراه با شکوفه های صورتی یا بنفش باشند و سایر خصوصیات سنتی دخترانه را داشته باشند. این نوع تاتو گاهی برای ست کردن تاتو یک زوج انتخاب می شود.

صرف نظراز معنای مختلف تاتو جمجمه احتمال این هست ک بیننده طرح را اشتباه معنا کند زمانی که جمجمه را برای تاتو انتخاب کردید آماده باشید برای هر بیننده ای توضیح دهید که به چه معناست.

۵ دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو اسلکت و جمجمه + نماد شناسی»

    1. درودبه شما نیوشا عزیز. متاسفانه جواب سوال شما رو نمیدونم اما به زودی پاسخ اون رو پیدا میکنم. ممنونم بابت کامنتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *