ایده و طرح تاتو مار + نماد شناسی

یکی از مشهورترین داستانهای مار، از کتاب مقدس است. هنگامی که خدا آدم و حوا را ایجاد کرد، آنها را در باغ عدن قرار داد و به آنها گفت که می توانند از باغ به جز میوه ممنوعه چیزی از باغ بگیرند.

مار، که به عنوان “مار” خوانده می شود، همراه با حوا و با میوه وسوسه شد. او در نهایت آن را خورد، و گناهان به عنوان یک نتیجه آغاز شد. به همین دلیل، مار می تواند وسوسه، گناه و شرارت را نشان دهد.

به دلیل پوست انداختن، از مار در معنا و مفهوم طرح های تاتو به عنوان نمادی برای شروع زندگی تازه یاد میشود.

با گذشت زمان و در سراسر جهان، مار در قسمت های تصورات انسان، قسمت های واضح ایفا کرده است و به عنوان یک نماد، مار به اندازه سم قوی است.

خالکوبی مار همانطور که با تمام نمادهای حیوانی نشان دهنده تمام صفات و ویژگی های مار است: انحصاری، مخفی، براق، ابدی و وسوسه انگیز. مارها بسیاری از چیزهای قدرتمندی را از لحاظ روحی و نمادین نشان می دهند و به عنوان یک نماد زندگی یا روح حیوانات، آنها قویا تحریک کننده هستند.

همانطور که نیچه گفت، “مار که نمیتواند پوست خود را بازی کند، باید بمیرد، همچنین ذهنهایی که از تغییر نظراتشان جلوگیری میکنند؛ آنها از ذهن خود فرار میکنند”.

در این مقاله، ما طرح های بسیاری از خالکوبی مار را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین در مورد مارها در تاریخ و معانی مختلف فرهنگی مارها صحبت خواهیم کرد. از این اطلاعات برای کمک به شما در ماجراجویی تاتو بعدی استفاده کنید.

یک دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو مار + نماد شناسی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *