طرح تاتو مناسب پا و مچ پا (سری دوم)

قبل از انجام خال کوبی پا ، مهم است که در نظر داشته باشید که نواحی بدن در طی و بعد از انجام عمل خال کوبی چگونه رفتار می کنند. برخی از قسمت های بدن بیشتر صدمه می بینند ، جوهر را متفاوت می گیرند ، برای کار دشوارتر هستند و یا سریعتر از سایر قسمت ها لباس خود را می پوشند.

طرح ستاره روی قوزک پا

مچ پا ستاره

ما لیستی از نواحی معمولاً خال کوبی بدن و چیزهای مهم را که باید درباره هر یک از این مناطق بدن بدانید ، گردآوری کرده ایم. اگر هنوز مطمئن نیستید که در کجا باید خال کوبی کنید ، خوشحال می شویم در مورد بهترین گزینه های شما با شما مشورت کنیم.

طرح خط دور مچ پا

خال کوبی مچ پا / خالکوبی پا

بهترین قسمت برای خال کوبی کردن روی پا درست در قسمت بالای آن است ، اما از آنجا که این ناحیه استخوانی است ، به نظر می رسد بسیار دردناک باشد. اگرچه اغلب از آنها درخواست می شود ، به دلیل ایجاد سوزش و سفت شدن طبیعی پوست ، قسمت های پا مناطق خوبی برای خال کوبی ندارند. خالکوبی مچ پا یک انتخاب محبوب است زیرا پنهان کردن آنها نسبتاً آسان است و می توانند بسیار زیبا باشند زیرا غالباً شبیه مچ پا هستند. آنها درد کمتری دارند و تمایل دارند به مرور زمان به خوبی حفظ شوند.

ماه و خورشید ست روی پا

این یک نوع منحصر به فرد و بسیار جذاب از خال کوبی مچ پا است. در قسمت بیرونی مچ پا کشیده شده است. از دو پا بالاتر از مچ پا شروع می شود و تا پا گسترش می یابد. می توانید تاتو گل و مچ پا را به رنگی انجام دهید و یا می توانید آن را به رنگ سیاه داشته باشید.

طرح گل بزرگ روی مچ پا

این به گونه ای است که خال کوبی متناسب با پای شما باقی می ماند. نقاط کوچک را می توان در امتداد انحنای تاک اضافه کرد. منحنی تاک در امتداد انحنای پای شما. این باعث می شود خالکوبی حتی بهتر به نظر برسد. این امر باعث جذابیت زیبایی خال کوبی می شود. این یک نوع زنانه از خالکوبی مچ پا است.

اینستاگرام فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *