طرح تاتو مناسب پا و مچ پا (سری سوم)

خال کوبی یک تصویر دائمی است که با استفاده از یک سوزن و جوهر موتوری روی پوست شما کشیده می شود. می توانید روی بسیاری از نواحی بدن خود یک خال کوبی بکشید. یکی از مناطق محبوب قوزک پا است. خال کوبی مچ پا به این معنی است که به نظر می رسد وقتی در محیط عمومی یا رسمی قرار بگیرید ، آرام و مهار باشید. با این حال ، وقتی تنها هستید یا جشن می گیرید ، جذاب هستید. این نوع خال کوبی را می توان در دید ساده پنهان کرد.

طرح روی قوزک

برای پنهان کردن آن یا پوشیدن شلوار طول مچ پا می توانید از پاهای خود عبور کنید. با این حال ، هنگامی که شما آزاد هستید ، می توانید لباس های کوتاه بپوشید تا خال کوبی مچ پا خود را به همه نشان بدهید. بنابراین ، خال کوبی مچ پا به معنای این است که شما می توانید به نفع خود با موقعیت های اطراف خود سازگار شوید یا از مواردی که برای آنها مراقبت می کنید ، حمایت کنید.

طرح صلیب روی مچ پا

طرح صلیب روی قوزک پا

این یک نوع محبوب از خال کوبی مچ پا است. این مورد طرفداری از افراد مذهبی به ویژه کاتولیک ها است. خال کوبی دارای یک تسبیح است که به دور مچ پا پیچیده شده و صلیبی که در امتداد پا به سمت انگشتان است آویزان شده است. خال کوبی تسبیح تزئینی است و هنوز هم معنی دارد. شما می توانید خال کوبی تسبیح را با رنگ و یا طرح سیاه و خاکستری انجام دهید. همچنین باید روی قسمت بیرونی مچ پا باشد.

طرح تاتو خاص

علاوه بر این ، مهره ها و صلیب روی تسبیح باید به اندازه اندازه یک تسبیح کننده زندگی واقعی باشند. اگر آنها بزرگتر یا کوچکتر باشند ، پس خال کوبی به نظر نمی رسد. می توانید حکاکی ای از مریم باکره انجام دهید که روی مهره میانی انجام شود که صلیب را به بقیه تسبیح وصل می کند.

همچنین می توانید آن را خالی بگذارید. این نوع خال کوبی مچ پا برای خانمها و دختران بهترین است. مهره ها به طور سنتی زنانه هستند. بنابراین ، آنها روی مچ پا یک مرد خوب به نظر نمی رسند.

طرح روی قوزک پا

فیسبوک

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *