مدل و طرح تاتو گیمر

اگر مثله من گیمر باشید و یا نه عاشق بازی و گیم باشید این قسمت ادناتاتو برای شماست.

گیمر ها معمولا شخصیت خاص و دوست داشتنی ای دارند. و انتخاب آنها برای تاتو و خالکوبی با سایر افراد متفاوت است. به همین دلیل در این قسمت از ادناتاتو برای این عزیزان تعدادی تصویر آماده شده که امیدوارم خوشتون بیاد.

برای ادامه مطلب  تاتو گیمر روی آن کلیک کنید.

بازی کردن برای رفلکس و ضریب هوشی فوق العاده است.

بازی کردن راهی عالی برای پیشرفت مهارت هایی مانند رفلکس ها و توانایی های شناختی است. این یک روش فوق العاده برای درگیر کردن حواس و آزمایش حدت ذهن شماست.

به همین ترتیب ، این ایده خوبی است که به نوعی از خال کوبی گیمر برای یادبود عشق خود به همه چیز بازی استفاده کنید.

شاید شما بتوانید فوق العاده یکپارچه سازی با سیستم عامل و چیزی مانند بازی های اصلی 8 بیتی Zelda را یادآوری کنید. یا شاید شما حتی می توانید کاری انجام دهید که برادران Super Mario Super کلاسیک را نشان دهد. شما همچنین می توانید کمی مدرن تر عمل کنید و کاری مانند Metroid یا Sonic یا حتی Wolfenstein 3D انجام دهید. بازی های Doom برای طرفداران سریال و گیمرها گاهی به همان اندازه محبوب هستند و می توانند یک طراحی خال کوبی عالی را رقم بزنند.

به معنای واقعی کلمه محدودیتی وجود ندارد که بتوانید یک خال کوبی بازی را ، برای آقایان و یا خانم ها روی بدن خود بدست آورید. یک انتخاب واضح می تواند سینه باشد. این برای عکس های نوع تابلو مانند چیزی مانند بازی Doom یا حتی Goldeneye 007 عالی خواهد بود.

همچنین می توانید رو بازوی خود را انخاب کنید ، به خصوص اگر خال کوبی یک بازی 8 بیتی باشد و می خواهید یک آستین مناسب داشته باشید. حتی می توانید یک شخصیت قدیمی مدرسه را روی بازوی خود در نزدیکی آرنج خود تاتو کنید ، بنابراین هنگامی که بازوی خود را خم می کنید ، به نظر می رسد که در حال حرکت هستند یا نوع دیگری از اقدامات را انجام می دهند.

در آخر هم برای شما عزیزان گالری عکسی از تاتو گیمر آماده شده که امیدوارم خوشتون بیاد.

آدرس اینستاگرام ادناتاتو 

یک دیدگاه دربارهٔ «مدل و طرح تاتو گیمر»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *