طرح تاتو سوررئال + نمادشناسی (سری اول)

سوررئالیسم

در این قسمت از ادناتاتو با سری اول مدل تاتو سوررئالیسم آشنا میشویم ، و راجع به آن صحبت میکنیم امیدوارم بتونه نظر شما عزیزان رو به خودش جلب بکنه!

فراواقع‌گرایی یا سوررئالیسم (به انگلیسی: Surrealism) یکی از جنبش‌های هنری قرن بیستم است. سوررئالیسم به معنی گرایش به ماورای واقعیت یا واقعیت برتر است. زمانی که دادائیسم در حال از بین رفتن بود، پیروان آن به دور آندره برتون که خود نیز زمانی از دادائیست‌ها بود، گرد آمدند و طرح مکتب جدیدی را پی ریزی کردند.

در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

سوررئالیسم

سوررئالیسم به معنی گرایش به ماورای واقعیت یا واقعیت برتر است.

این شیوه در سال ۱۹۲۲ به‌طور رسمی از فرانسه آغاز شد و فراواقع‌گرایی نامیده شد. این مکتب بازتاب نابسامانی‌ها و آشفتگی‌های قرن بیستم است. سوررئالیسم را می‌توان یک جنبش هنری_اجتماعیِ بنیادستیز به‌شمار آورد. میل به ایجادِ دگرگونی در زندگی روزمره از طریق آشکارسازی امرِ شگفت‌انگیز و تصادفی عینیِ نهفته در نظم ظاهریِ واقعیت دانست.

سوررئالیسم

خال کوبی های سورئالیسم بخشی از اجزای سازنده یک تخیل فوق العاده است.

سوررئالیسم فلسفه ای است که خود را به عنوان هنر جلوه می دهد و به عنوان مخلوط کردن رویاها و واقعیت برای ایجاد ابر واقعیت مورد نظر توصیف می کند. این رهایی از ذهن انسان است ، انقلابی از دیدگاه ها و اصول اجتماعی.کهکشان ها ، تکرار الگوهای ، طبیعت یا هر شیء از اشیاء در جای صورت انسان ، چهره گمشده که از بال سوسک و مجسمه های سنگی بیرون می آید ، جانورهایی که به نظر می رسد خود را از پورتال هندسی به شکل دو بعدی ، اشیاء بی جان بیرون می کشند. این حیوانات را تشکیل می دهند ، موجودی که انسان و انسانی را تشکیل می دهد که موجودات را تشکیل می دهد ، منظره ای تحریف شده از یک صحنه ، عادی یا در غیر این صورت ، از طریق یک گودال ، واقعاً تجسم هر چیزی است.

سوررئالیسم

همه چیز فقط محدود به مرزهای تخیل شماست. تا زمانی که قطعات در یک نمایشگر دقیقاً دلخواه قرار بگیرند ، جمع می شویم تا یک توهم شبیه رویا ، اما به طرز غریب و تماشایی را شکل دهیم – شعر بصری در بهترین حالت.بگذارید دفعه بعدی که تصمیم دارید خود را با جوهر آراسته کنید ، از این خالکوبی های سورئال الهام بخش پرواز فانتزی هستند. مطمئناً هر بیننده ای را متحیر خواهید کرد و همزمان رویکردهای تحریک کننده ذهنی را تحریک می کنید.

در ادامه همراه برای دیدن تصاویربا ادناتاتو باشید.

یک دیدگاه دربارهٔ «طرح تاتو سوررئال + نمادشناسی (سری اول)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *