ایده و طرح تاتو فانتزی (سری دوم)

طرح تاتو فضایی فانتزی

با سری دوم از طرح و ایده تاتو های فانتزی در خدمت شما عزیزان هستیم.

همه ما افرادی را دیدیم که طرح های بزرگ هنری را پشت سر، سینه و یا بازوهای آن‌ها پوشانده بودند. اما اگر می‌خواهید کمی دقیق‌تر و با خلاقیت بیشتر باشید، چه؟


اینها چند دلیل و ایده‌هایی هستند که باید کوچک و ساده باشند تا زیبا به نظر برسند در ادامه با ما همراه باشید.

یک خالکوبی کوچک روی سینه شما شبیه به قرار دادن گردن‌بند در مقابل یک پیراهن است.

یک خالکوبی کوچک روی سینه شما شبیه به قرار دادن گردن‌بند در مقابل یک پیراهن است. یک خال‌کوبی کوچک روی مچ دست و یا دو سر بازو مانند قرار دادن یک ساعت در مقابل یک پیراهن است.

در دنیای خالکوبی، تفاوت بین قرار دادن یک حلقه بر روی دست تان در مقابل پوشاندن خود با جواهرات تفاوت دارد. گاهی اوقات، به نظر بهتر می‌رسد.

طرح تاتو خورشید ابر و طبیعت

تاتو فانتزی کوچک و حرفه‌ای

تاتوهای کوچک در محیط‌های کاری خاص بهتر هستند. یک خالکوبی کوچک روی سینه یا دو سر بازو، هنگامی که به سر کار می‌روید، به آسانی پوشش داده می‌شود.

این به شما این امکان را می‌دهد که بدون دردسر رئیس و یا همکاران که حرفه‌ تان را زیر سوال می‌برند، حریم خصوصی خود را امن نگه دارید.

کمی فضای خالی روی پوست بد نیست!


حتی اگر می‌خواهید تاتوهای زیادی داشته باشید، ممکن است نخواهید تمام فضای بدن خود را با جوهر و رنگ تاتو بزرگ پرکنید. منافع ما در طول زمان تغییر می‌کند.

درست مانند تعویض پوستر روی دیوار یا تصویر رومیزی شما، گرفتن تاتو کوچک به شما این امکان را می‌دهد که علایق جدید را به نمایش بگذارید.

طرح فانتزی خاص

تاتوفانتزی مناسب عاشقان فیلم و سریال

آیا شما به تازگی علاقه مند به فیلم یا سریال جدید شده‌اید؟
یک نمایش کوچک از بازی ویدیویی مورد علاقه تان را میخواهید؟
یه سفر به کوهستانی چطور؟
در مچ دست خود از ساحل، یا جنگل یا تصویر ذهنی خود تاتو کنید.
تاتوهای کوچک به شما اجازه می‌دهند که هنر و حافظه خود را در طول زمان گسترش دهید.

ساده هنری است

گاهی اوقات، یک خال‌کوبی ساده می‌تواند هنرمندانه تر از یک تاتوی کامل و پر رنگ باشد. برای مثال، وقتی شرکت‌ها لوگو را طراحی می‌کنند، سعی می‌کنند آن‌ها را کوچک و ساده کنند، اما به اندازه کافی هنری هستند که نظر شما را جلب کنند. یک خال‌کوبی ساده می‌تواند در مینیمالیسم هنرمندانه به نظر برسد. این کار به خلاقیت زیادی نیاز دارد تا ایده‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه دهد.

ساده معنی دار است

به همین ترتیب، یک خال‌کوبی ساده می‌تواند معنای بزرگی باخود به همراه داشته باشد. از نمادهای مذهبی گرفته تا حلقه‌های عروسی خال‌کوبی شده، می‌توانید از تاتوهای کوچک و ساده برای یادآوری عمیق‌ترین و مهم‌ترین ایده‌های خود استفاده کنید.

می‌توانید از تاتوهای کوچک و ساده برای یادآوری عمیق‌ترین و مهم‌ترین ایده‌های خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *