ایده و طرح تاتو خط یا لاین تاتو + نماد شناسی (سری اول)

line tattoo تاتو مشکی خط

تاتو مشکی خط

خال کوبی بازوبند سیاه ریشه های خود را از بازوهای پارچه ای سیاه که به طور سنتی به عنوان نشانه ای از عزا پوشیده می شود ، می گیرد.

این محافل پارچه ای در روزها و هفته ها پس از درگذشت یک دوست عزیز ، بیش از آستین پیراهن یا ژاکت یا فقط روی پوست پوشیده می شد.

یک خال کوبی بازوبند می تواند از ساده ترین تا پیچیده ترین طرح ها باشد. به همین دلیل است که اکنون دوباره بر می گردد و محبوب تر از همیشه می شود.

تاتو بازوبند مشکی طرح نوین دستمال سیاه سنتی است.

اگر می خواهید خال کوبی بازوی خود را به دست بیاورید ، مطمئناً می خواهید در ادامه مطلب بخوانید و بهترین طرح ها را برای خود پیدا کنید. در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

تاتو روبان سیاه دور ساعد دست مشکی خط
تاتو روبان مشکی

تاتو مچ و بازو خط مشکی یعنی چه؟

برای اینکه خاطرات یک دوست یا اعضای خانواده گمشده را در طول مدت پوشیدن باند فیزیکی بازو داشته باشید ، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که نوارهای بازوی سیاه رنگی را روی پوست خود بکشند.

تاتو مشکی خط

این به عنوان یک یادآوری دائمی و شخصی از یک شخص خاص است و نشان از فداکاری فرد برای یادآوری شخصی که از دست داده است.

تاتو دور مچ دست مشکی خط
تاتو خط دور مچ

معنی تاتو خط مشکی

خال کوبی بازوبند سیاه معمولاً روی مچ و مچ پا قرار می گیرد. بعضی از افراد تصمیم می گیرند که نوارهایی در بازوی بالایی خود در نزدیکی شانه یا بالای ساعد توسط آرنج داشته باشند.

مکان مورد علاقه اکثر تاتو دوستان برای روبان مشکی کجاست؟

خال کوبی بازوبند سیاه به صورت باند های یک یا دو قرار می گیرد و بسته به خواسته گیرنده ، ضخامت آن متفاوت است.

تاتو روی ساعد دست
تاتو خط روبان ساده دور ساعد دست

خال کوبی بازوبند از چند سال پیش روند خاصی داشته است. با گذشت سالها ، با ظهور روندها و سبکهای جدیدتر ، به آرامی در پس زمینه فرو رفت.

تاتو روبان مشکی تاتوی مورد علاقه در مردها و پسران است.

اما به نظر می رسد امروز بر می گردد و به شکلی ساده تر و در عین حال خیره کننده تر باز می گردد. در حالی که خال کوبی های بازوبند تبدیل به یک “خال کوبی مردانه” شده است ، اما عاشقان زیادی نیز به دست آورد.

این امر به ویژه از زمان افزایش جمعیت علاقه مندان به خال کوبی افزایش یافته است. اکنون می توانید خانمهایی را پیدا کنید که با طرح های خال کوبی خود جسارت بیشتری داشته باشند.

جامعه باستانی مارکسان به علت جنگ های پی در پی باعث بوجود آمدن این نوع از خالکوبی شد.

جامعه باستانی مارکسان در حالت تقریباً مداوم جنگ زندگی می کرد ، که این امر نیز بر شیوه خال کوبی آنها تأثیر داشت. هدف اصلی این سبک ، حداقل برای آقایان ، جمع آوری قدرت برآمده از اجداد و اعتصاب ترس به دشمنان ، انتقال ایده ای از قدرت و خشونت بود. استفاده گسترده از نواحی بزرگ سیاه و عدم تقارن ، ویژگیهای اصلی دستیابی به این نتیجه بود.

برای دیدن تصاویر به حالت تمام صفحه روی آنها کلیک کنید.

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو خط یا لاین تاتو + نماد شناسی (سری اول)»

    1. دایره‌ها در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف به معنای‌های متعددی ارتباط داده شده‌اند و معمولاً به عنوان نمادهای قدرت، تمامیت، بی‌پایانی و همچنین یکنواختی و تعادل شناخته می‌شوند.
      همچنین، دایره به عنوان نشانی از بی‌پایانی و حلقه‌بستگی نیز تفسیر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *