طرح تاتو بال و اسطوره شناسی آن

در اسطوره های بسیاری از مردم باستان، شما می توانید موجودات بالدار – pegasus، پریا، الف ها، اژدها، فرشتگان، شیرها، گریفین ها و دیگر شخصیت های بالدار ملاقات کنید. بال ها به این موجودات نه تنها برای حرکت سریع تر و جذاب در فضا نیاز داشتند، بلکه به برخی از برتری، توانایی فوق العاده و توانایی حرکت از دنیای مادی به جهان معنوی اشاره داشتند.برای ادامه مطلب و دیدن عکس ها روی ادامه متن کلیک کنید.

طرح تاتوی بال

عبارت “گرفتن زیر بال” از مسیحیت اولیه آمده است. این بدان معنی است که تحت حفاظت یا مراقبت شما قرار می گیرد و این عبارت ظاهر می شود زمانی که بال تبدیل به صفات فرشتگان شد و معنویت بالا را نشان داد. بنابراین، تعجب آور نیست که بال ها در بدن برای نشان دادن دیدگاه های مذهبی خود به تصویر کشیده شده اند. با این حال، بال های خالکوبی همیشه در مورد معنویت صحبت نمی کنند. در دنیای مدرن   چنین تصویری زیاد است معانی مختلف، که ما در بخش بعدی بحث خواهیم کرد. 

اهمیت بالاتنه تاتو

در تفسیر مدرن، بالها اغلب نماد صلح، عشق، زیبایی، سبک و ارتباط میان زمین و آسمان می باشند. بالها در تیغه های شانه ای از تلاش شخص برای استقلال، در عمل و افکار است.

خالکوبی بال های پرندگان، فرشته ها یا پروانه ها را نشان می دهد. بال های فرشته کوچک بر روی عقب زن یا روی پاها می تواند به معنای بی گناهی و حمل عناصر بازی و کوکتی باشد.

در ادامه تعدادی طرح و نمونه برای شما عزیزان تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد قبول واقع بشود.

پرنده

۵ دیدگاه دربارهٔ «طرح تاتو بال و اسطوره شناسی آن»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *