تاتو رز و تاریخچه

خال کوبی از گل رز بسیار در میان دختران و پسران بسیار محبوب است. اما چرا این خالکوبی در تقاضا است و معنای این تصویر چیست؟

تاتو رز

تاریخچه تاتو رز

خال کوبی از گل رز به معنی همان لوتوس در شرق است: عشق (خالص و بی گناه). یونانیان باستان معتقد بودند که گل رز در اصل سفید بود. او پس از آنکه الهه عشق عشق Aphrodite را از یکی از خارها برداشت و خون خود را بر روی گل ریخت، قرمز شد.

برای اولین بار گل رز در ایران رشد کرد، جایی که تنها به عنوان یک مرد شناخته شد. بعد از چندین هزار ساله، در تمام نقاط جهان، ایجاد انواع جدیدی آغاز شد. بنابراین در حال حاضر گل رز گل زنان است که زیبایی را تصدیق می کند.

همانطور که برای خال کوبی، در اینجا در تعداد برابر شما می توانید هر طراحی برای هر دو جنس پیدا کنید. تاتو برای اولین بار افزایش یافت و توجه ملوانان را که برای مدت طولانی به دریا رفتند جذب کرد. بنابراین ملوانان احترام خود را برای همسران و عاشقان، که آنها مجبور به ترک خانه بودند، نشان دادند.

گل قرمز با گلبرگ در ناحیه گردن از زیباترین طرح ها ئ نمادهای عشق است.

تاتو رز: زیبایی

شایع ترین معنی یک خال کوبی در شکل گل رز زیبایی است. بسیاری از افرادی که این تصویر را برای خود انتخاب کرده اند باور دارند که زیبایی داخلی و خارجی آنها را نشان می دهد. اگر گل رز با ستون ها نمایان شود، این نشان می دهد که مالک آن توجه بیشتری به دنیای درونی اش دارد، تاکید می کند که جاذبه ممکن است فریب دهد. یک گل رز بدون خار حاوی زیبایی خارجی است، همانطور که می گویند “نگاه کنید، اما لمس نکنید”

در آخر نظر شما را به تعدادی طرح جلب میکنیم که امیداریم مورد قبول واقع شود.

۴ دیدگاه دربارهٔ «تاتو رز و تاریخچه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *