ایده و طرح تاتو ققنوس + معنی و نمادشناسی (سری دوم)

تصویر ققنوس در آسمان

پرنده ققنوس نمادی از تولد دوباره ، بازگشت به هستی و یک مسیر معنوی جدید است. خال کوبی ها دارای معانی متنوعی هستند و تاریخچه ای بسیار غنی دارند ، می توان آنها را با سبک های متنوع از سنتی تا معاصر انجام داد و پالت رنگی واقعا شگفت انگیز است. مکان های کاربردی شامل پشت ، قفسه سینه ، پا و پشت گوش و… است.

در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

پرنده ققنوس نمادی از تولد دوباره است.

ققنوس سیاه پشت گردن

این روزها عاشقان خالکوبی اختصاصی زیاد هستند و همه دوست دارند بی نظیر و خاص به نظر برسند. همچنین صحیح است که وقتی به سالن خال کوبی می روید ، به احتمال زیاد ایده ای در ذهن دارید که دوست دارید چه کاری انجام شود و در کجا باید قرار بگیرد. با این حال ، مواقعی وجود دارد که شما می دانید که می خواهید یک خال کوبی کنید ، اما نمی توانید به این ایده برسید که هر دو زیبا و چشمگیر باشند. به همین دلیل است که امروز ما می خواهیم در مورد خال کوبی های پرنده صحبت کنیم ، دقیق تر – به طور خاص خال کوبی ققنوس.

ققنوس نمادی از معاد است

نکته این است که طبق بسیاری از اساطیر ، اساطیر یونان از جمله ، ققنوس نمادی از معاد است. مهم نیست که چه اتفاقی در زندگی شما افتاده است اما وقتی احساس می کنید دوباره متولد شده اید و دوست دارید آن را به تصویر بکشید تا هرگز فراموش نشود – ما پیشنهاد می کنیم یک خال کوبی پرنده ققنوس داشته باشید و ما آماده هستیم تا ایده های ارزشمندی را با شما در میان بگذاریم با الهام گرفتن بیایید نگاهی دقیق تر به این نمونه های جذاب بیندازیم!

ققنوس روی پا

یک ققنوس می تواند مرگ خود را پیش بینی کند

خیلی اوقات در نظر گرفته می شود که خال کوبی های ققنوس بیشتر مربوط به فانتزی هستند تا معنوی. با این حال ، این همه بستگی به این دارد که شما چه معنایی را برای اهدا تاتو می خواهید. اگر این یک فداکاری صرفاً به دنیای فانتزی باشد ، آنگاه خال کوبی های رنگی ققنوس که روی بازو قرار می گیرند ، دقیقاً همان چیزی هستند که شما نیاز دارید. از طرف دیگر ، اگر بخواهید که آنها بخواهید ، همان ایده ها می توانند بسیار معنوی شوند ، انتخاب همیشه مورد نظر شماست!

ققنوس ابی

یک افسانه بیان می کند که یک ققنوس می تواند مرگ خود را پیش بینی کند ، لانه ای را بنا می کند و در آنجا می سوزاند و پس از مدتی از خاکستر قیام می کند. بنابراین ، این ققنوس آبی روشن شگفت انگیز در پشت نشان می دهد که فرد سیستم ارزشهای خود را مرور کرده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

در آخر تصاویری برای شما عزیزان گرد آوری شده که امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره و از این سری ایده و طرح تاتو ققنوس راضی بوده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *