70 طرح تاتو مردانه مناسب آقایان خوش سلیقه (سری دوم)

مدل تاتو مردانه

به سری دوم طرح تاتو مردانه خوش آمدید. در قسمت قبلی راجعبه این سبک و مدل تاتو با شما گفتیم. در این مطلب هم ادامه قسمت قبلی یعنی خالکوبی مردانه را برای شما عزیزان به اشتراک میگزاریم.
همراه ادناتاتو باشید.

طرح تاتو خرس فول تاتو پلمپ پا

ایده های خال کوبی عالی می تواند از کوچک و ساده تا خلاق و معنی دار باشد. طرح ها می توانند سیاه و سفید باشند ، تمام سیاه و یا هر رنگ رنگین کمان برای یک آبرنگ زیبا تأثیر می گذارد. وقتی صحبت از بهترین طرح های خال کوبی می شود ، امکانات واقعاً بی پایان هستند. در اینجا جالبترین خال کوبی ها برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است.

طرح تاتو کوچک

تاتو گل ساده

خالکوبی های کوچک برای متخصصان شاغل یا بچه هایی که نمی خواهند خال کوبی آنها را تعریف کند ، عالی است. بهترین قسمت این است که می توانید یک خال کوبی کوچک را بطور کامل در هر نقطه از بدن خود ثبت کنید.

طرح تاتو کوچک روی ساعد

مدل خالکوبی ساده

اگر یک طرح کوچک را روی بازو ، دست ، مچ دست یا قفسه سینه خود انتخاب کنید ، همیشه می توانید تاتو های هنری را وقتی می خواهید پنهان کنید. خال کوبی های کوچک باعث ایجاد خال کوبی اول و آسان برای آقایان می شود.

تاتو ساده روی ساعد

مدل تاتو مذهبی

خال کوبی های مذهبی در شکل ها و سبک های مختلفی قرار می گیرند. برخی از محبوب ترین ایده های خال کوبی مذهبی عبارتند از صلیب ، آیاتی از کتاب مقدس و عباراتی مانند “فقط خدا می تواند مرا قضاوت کند”. “Only God Can Judge Me”

تاتو مذهبی

طرح تاتو نقل قول یا نوشته تکست

به دلیل توانایی تظاهرات دقیق یک فلسفه یا اعتقاد به زندگی ، نقل و انتقالات تاتو همچنان درگیر مردان است. هنگام جستجوی ایده های خال کوبی ، فاکتورهای مهمی که باید در نظر بگیرند شامل معنی ، اندازه ، مکان و فونت است،همه اینها در تأکید پیام نقش اساسی دارند.

تاتو تکست نوشت روی سینه

طرح تاتو شیر

اگر به دنبال طرح هایی هستید که نشان دهنده قدرت ، شجاعت و خانواده باشد ، تاتو شیر گزینه ای عالی است. شیر در میان آتشین ترین شکارچیان روی زمین قرار دارد و می تواند به عنوان یادآوری نمادین از قدرت خود شما باشد.

تاتو شیر روی بازو روی سینه

طرح تاتو گرگ

خال کوبی گرگ یکی از بهترین ایده های خال کوبی حیوانات برای بچه ها است. از آنجا که این سمبل خانواده ، قدرت و وفاداری است ، می تواند رابطه شما با اعضای خانواده و دوستان را جاودانه کند.

تاتو گرگ روی بازو
طرح تاتو گل رز روی سینه

طرح تاتو گل رز

اگرچه ممکن است خال کوبی های گل رز زنانه به نظر برسند ، اما گل رز معمولاً در بسیاری از طرح ها برای بچه ها گنجانیده شده است. اگرچه خال کوبی سنتی گل رز قرمز رایج ترین است ، اما هنرمندان می توانند با ساختن یک ظاهر واقعی یا سه بعدی ، یک گل رز سنتی را به یک شاهکار تبدیل کنند.

در پایان از شما عزیزان دعوت میکنم ازگالری تصاویر آماده شده دیدن فرمایید.

اینستاگرام

فیسبوک

۳ دیدگاه دربارهٔ «70 طرح تاتو مردانه مناسب آقایان خوش سلیقه (سری دوم)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *