ایده و طرح تاتو حروف چینی

حروف چینی
طرح تاتو حروف چینی

حروف چینی از پر طرفدار ترین طرح های فونت برای علاقه مندان به تاتو بوده است.

معمولا روی دست یا شکم تاتو میشود.

معانی مختلفی میتوان برای آن در نظر گرفت.

در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

خالکوبی حروف چینی روی ساعد دست واقعا جذاب بنظر میرسند.

حروف چینی

در این پست سعی شده که متن و معانی آن برای شما درج شود.

البته اگر شما عزیزان درخواست کنید ، معنی فارسی آن هم قرار خواهد گرفت.

نویسه‌های چینی که به اشتباه به آن الفبای چینی یا حروف چینی هم گفته می‌شود، یک مجموعه واژه‌نگاشت است که برای نوشتن زبان چینی (هانتسو)، زبان ژاپنی (کانجی) و به‌میزان کمتری زبان کره‌ای (هانجا) مورد استفاده قرار می‌گیرند. حروف چینی در گذشته برای نگارش ویتنامی (هانتو) به‌کار برده می‌شد. تعدادی از زبان‌های کوچک‌تر آسیا نیز در گذشته از این کاراکترها استفاده کرده‌اند یا هم‌اینک نیز استفاده می‌کنند. سامانه نگارش زبان چینی کهن‌ترین سامانه نگارش است که در طول تاریخ بی‌وقفه از آن استفاده شده‌است. بیش از ۴۷٬۰۰۰ کاراکتر چینی وجود دارد که بخش بزرگی از آن امروزه به‌ندرت به‌کار برده می‌شود.

نحوه و ترتیب نگارش واژهٔ کشور (國)

در سامانهٔ نگارش چینی، هریک از کاراکترها تک‌هجایی هستند و به‌طور معمول با یکی از هجاهای گفتاری مطابقت می‌کنند. این هجاها هرکدام دارای معنایی پایه‌ای و ساده هستند. بااین‌حال، هرچند بعضی از معانی و واژه‌ها با یک هجای ساده نوشته می‌شوند، برای نوشتن بیشتر آن‌ها در چینی ماندارین به دو یا بیش از دو کاراکتر نیاز است، و بنابراین چندهجایی محسوب می‌شوند و از ترکیب آن‌ها معناهای تازه‌ای به‌وجود می‌آید که درعین ارتباط با معنای تک‌تک واژه‌های نخستین، مفهوم تازه‌ای می‌آفرینند.

۳۳ دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو حروف چینی»

      1. میشه لطفا معنی چینی رو بنویسید ممنون
        میشم😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      2. سلام من همسرم ی تاتو چینی داره اما معنیشو هر چقدر میگردم پیدا نمیکنم عکسشو دارم چطور میتونم ب اشتراک بزارم تا کمکم کنید

  1. سلام با عرض معذرت در اون عکس بزرگ که تتوهای زیادی روشه دوتا کلمه اخر معنیش زیر ادرس سایته و مشخص نیست

  2. لطفا برنامه ای درست کنید که حرف فارسی رو به چینی یا ژاپنی ترجمه کنه بعد بشه فونتش رو هم عوض کرد برای تاتو خیلی کاربردیه 👌✌

    1. سلام محمد عزیز
      ببنید زبان چینی مثل فارسی یا انگلیسی حروف وجود نداره که مثلا ۳۲ حرف وجود داشته باشه و همه کلمات از اون حروف بوجود بیان! برای ایده خودتون یکی از راه های پیشنهادی من اینه کله فارسی مورد نظرتون رو به انگلیسی تبدیل و از انگلیسی معادل چینی یا هر زبان دیگه تبدیل کنید.
      موفق باشید.

  3. سلام
    میشه لطفا این اسم رو به چینی واسم بنویسید میخوام تتوش کنم روی نبضم!
    یگانه
    ممنون میشم ایمیلشم بکنید واسم چون ممکنه اینجا نخونم جوابو!
    [email protected]

    1. درود راضیه عزیز
      من هیچکدوم ازین زبانها رو بلد نیستم!
      این رو در نظر بگیر که علیرضا یک اسمه و لغت نیست که بتونی ترجمه کنی تنها راهی که بنظر من میرسه اسپل انگلیسیش رو به زبونی که میخای ترجمه کن ببین نتیجه مورد قبولت میشه یا ن.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *