بهترین ایده های تاتو اسلحه (تفنگ)

تاتو اسلحه دخترونه پسرونه

درود ، با عنوان بهترین ایده های تاتو اسلحه یا تفنگ در خدمت شما عزیزان هستم.

نماد خال کوبی اسلحه می تواند کاملاً مخالف دو نفر باشد ، همه اینها بستگی به این دارد که اسلحه شخصاً شخص را نشان دهد.

در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

تاتو اسلحه روی بازو

معنی تاتو اسلحه ( تفنگ)

Gun Tattoo معنی و نمادگرایی

محافظت – تصاویر مربوط به هر اسلحه برای نشان دادن و نماد محافظت مناسب است ، زیرا این دلیل اصلی که بیشتر مردم اسلحه می گیرند این است که از خود و افراد اطرافشان محافظت می کند.

قدرت – در ورزش این یک خال کوبی بسیار محبوب در میان ورزشکارانی است که می خواهند قدرت خود را با پرتاب در فوتبال یا مشت خود در بوکس نشان دهند ، بسیاری از بازیکنان فوتبال روی پای خود خال کوبی اسلحه تاتو می کنند تا نشان دهنده قدرت در ضربه باشد ، در بسیاری از ورزش ها یک روش عالی برای نماد قدرت است.

تاتو کلاش روی ساعد اسلحه

تاتو اسلحه در بین ورزشکاران بسیار رایج است.

خشونت – معمولاً خال کوبی تفنگ برای نشان دادن خشونت توسط افراد معمول است ، این معمولاً خشونت در گذشته است که آنها می خواهند پشت سر خود بگذارند اما هنوز فراموش نمی کنند.

خطر – هر صاحب اسلحه مسئول می داند که داشتن اسلحه تا چه حد ممکن است خطرناک باشد و مطمئناً برای درک خطر موجود در اسلحه نیازی به داشتن اسلحه ندارید ، بنابراین تصاویر اسلحه معمولاً برای نشان دادن خطر در خال کوبی استفاده می شود طرح ها.

امنیت – بسیاری از مردم اسلحه هایی دارند که امیدوارند هرگز از آنها استفاده نکنند اما هنوز هم احساس امنیت عالی را ایجاد می کند ، برای برخی از افراد معمول است که خال کوبی اسلحه انجام می دهند تا امنیت خود یا خانواده خود را به آنها یادآوری کنند.

تاتو اسلحه خاص روی ساعد دست پا

طرح های خال کوبی تفنگ

اگرچه روش های زیادی برای طراحی خال کوبی اسلحه وجود دارد ، دو روش بسیار متفاوت و محبوب ترین خال کوبی اسلحه وجود دارد ، روش اول خال کوبی با خط ریز یا تک سوزنی است ، اما به دلیل زیبایی مکانیکی تفنگ یک سوزن ، نتایج خیره کننده به نظر می رسد تمام خطوط ، منحنی ها و مکانیزم ها را به روشی کاملاً دقیق ضبط می کند حتی در صورت کم بودن ، تنها نقطه ضعف این موارد این است که ممکن است طولانی نماند و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی محو شود اما اگر به درستی مراقبت شود می تواند بسیار طولانی بماند زمان.

طرح تاتو تفنگ و گل اسلحه

محبوب ترین نوع خال کوبی اسلحه خط برجسته و طراحی بزرگتری است ، این در طولانی مدت بدون نیاز به لمس دائمی ادامه خواهد داشت و بسته به ترجیح شخصی می تواند سبک تر شود.

نوع خال کوبی اسلحه با محبوبیت در حال ظهور واقع گرایانه است ، اینها جایی بین خط ظریف و خال کوبی های برجسته سنتی است.

در انتها از شما دعوت میکنم تا گالری تصاویر را ورق بزنید و نظر خود را در انتهای این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام

توییتر

فیسبوک

پینترست

۶ دیدگاه دربارهٔ «بهترین ایده های تاتو اسلحه (تفنگ)»

  1. اسمه همه گرسنگانه جهان رو پشته کمرت بنویس مثه زلاتان ابراهیموویچ،همه کمر از پایینه گردن تاانتهایه کمر…خیلی خفنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *