مدل تاتو مائوری + تاریخچه طرح تاتو مائوری

تاتو مائوری

قبلا در ادناتاتو پستی مبنی بر طرح تاتو مائوری ، خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. این قسمت سری جدید مدل تاتو مائوری تقدیم شما.

تاتو مائوری مائوری جسورانه و قابل توجه است. این می تواند تمام پشت را از گردن تا قسمت تحتانی کمر ، آستین و شانه ، دنده و پا بپوشاند. خال کوبی سنتی مائوری نیز رنگی بر روی صورت دارد که این نشانه رهبری روی تنه بود.

طرح تاتو مائوری

تاتو مائوری به چه معنی است.

شما به دلایل مختلف خال کوبی خود را انتخاب می کنید. برخی فقط زیبایی در طرح های تاتو رنگی را می بینند. برخی دیگر یک جنبه نمادین پیدا می کنند. با این حال ، اگر نوعی هنر تاتو وجود دارد که به طور هماهنگ این دو ویژگی را با هم ترکیب می کند ، آنگاه خال کوبی قومی است. مدل های چشمگیر او از نمادهای باستانی تشکیل شده است ، بنابراین این لمس مرموز در طراحی آنها به وجود می آید. با این حال ، اگر کنجکاو و مشتاق کشف عمیق ترین رازها و جادوی زیبایی شناسی این نوع خال کوبی هستید ، نباید مدت زیادی طول بکشد. خوش آمدید و خود را در گالری عکس های تاتو مائوری غوطه ور کنید.

مدل تاتو مائوری

نگاه خالکوبی قومی به چندین قرن بر می گردد. در گذشته نزد سکاها ، سلت ها ، بیزانس ها و اقوام دیگر بسیار محبوب بود. با خواندن این مطلب ، ممکن است تعجب کنید که خال کوبی دقیقاً چیست؟ در حقیقت ، این نوع خال کوبی به اصطلاح قبیله ای در چندین زیرشاخه وجود دارد زیرا باورها و نمادهای فرهنگ های مختلف را در بر می گیرد. خالکوبی های قومی ویژگی بارز نمادهای داستان و آداب و رسوم اقوام باستان را دارد. امروزه متداول ترین خال کوبی های قومی شامل سلتیک ، پلی نزیایی ، مصری ، مکزیکی ، هندی و غیره است.

طرح تاتو مائوری روی سینه پسرونه

تونگا تو ماکو متخصص تاتو در قبیله بود.

تنها کسی که راز خال کوبی های مائوری را می دانست ،(tohunga ta moko) بود که به معنی استاد خال کوبی است. او یکی از افراد بسیار محترم و خردمند قبیله بود و حق انحصاری خال کوبی کردن قبایل را داشت. از آنجا که سر در مقدس ترین قسمت بدن در فرهنگ مائوری به حساب می آمد ، رزمندگان به ویژه چهره های خود را با خال کوبی تزئین می کنند. زنان برخلاف آقایان ، تمایل به خال کوبی کردن لب و لب خود دارند. به طور سنتی ، مائوری ها همانطور که امروزه انجام می دهند از سوزن استفاده نمی کنند. برعکس – سازهای مورد استفاده (Tohunga ta moko) چاقوها و اسکناس مخصوصی بودند که به آن (uhi) نیز می گویند.

مدل تاتو مائوری مشکی روی ساعد دست

چنین آیینی خال کوبی کردن بود. این امر همیشه توسط مائوری ها مقدس تلقی می شده و به عنوان یک آغاز بسیار ویژه تلقی می شد. مائوری ها نیز قومی نسبتاً مبارز و متشکل از قبایل زیادی بودند که غالباً درگیر جنگ می شوند. در حدود اواسط قرن 18th ، زندگی مائوری به دلیل استعمار نیوزلند توسط اروپایی ها ، که نه تنها اسلحه های خود را به ارمغان آورده اند ، بلکه متاسفانه بیماری های آنها نیز به سرعت تغییر کرده است. در اینجا حقایق هیجان انگیز تری درباره تاریخ و فرهنگ بومی مائوری آورده شده است.

مدل تاتو مائوری گل روی آرنج

مائوری یعنی چه؟

بنابراین در واقع به مردم بومی نیوزلند گفته می شود ، که در اصل از پولینزیا آمده اند. هیچ کس نمی تواند دقیقاً بگوید چه زمانی مائوری برای اولین بار پا به ساحل نیوزلند گذاشت. اما واقعیت این است که این مردم دارای فرهنگ دست نخورده ای بودند که سرشار از آداب و رسوم منحصر به فرد و کاملاً ناشناخته و غیر قابل درک برای اروپایی ها بود.

تاتو مائوری روی پا

خال کوبی مائوری یا سنتی که از آن به نام (ta moko) یاد می شود ، یکی از محبوب ترین تاتو ها در سطح عالی است. به تازگی چنین خالکوبی هایی دوباره دوباره مرسوم است. زن و مرد هر دو از این نوع خالکوبی های قبیله ای خوششان می آید و اغلب در قسمت های مختلف بدن گیر می کنند. البته امروزه روش تاتو تفاوت چشمگیری با روشهای سنتی مورد استفاده قبایل بومی در پولینزیا و نیوزیلند دارد. با این وجود ، ما می خواهیم در مورد سنت باستانی خال کوبی مائوری چند کلمه بگوییم.

تاتو مائوری خاص روی دست

در اصل ، فقط قبایل مائوری می توانستند Ta Moko را بدست آورند. امروزه تاتو تاتو در سراسر جهان محبوب است و همه می توانند نمادهای مائوری را بدست آورند. با این حال ، برای اینکه نماد تاتو را بیشتر نمادین کنید ، باید از تاریخ خال کوبی قبیله آگاهی داشته باشید و بدانید که نمادها به چه معنی است.

معنی تاتو های مائوری چیست؟

نماد کورو در خال کوبی مائوری به معنای زندگی ، هماهنگی ، صلح و رشد است. هی ماتائو مانند قلاب است و نماد قدرت ، شانس ، باروری و مسافرت است. های تیکی سمبل یک انسان است. طبق افسانه ، تیکی اولین انسانی بود که فانی شد. این نماد نشان دهنده محافظت و موفق باشید.

تاتو خط مائوری زیبا روی دست

مانند هر خال کوبی قبیله ای ، هر نماد خال کوبی مائوری یک معنی دارد. خواندن یک خال کوبی مائوری می تواند یک روز به شما کمک کند تا با قبیله و اعضای قبیله آن آشنا شوید. نمادهای Moko برای معنای پیچیده تر می توانند به طور جداگانه یا ترکیب شوند.

قبایل مائوری نیوزلند با فرهنگ و سنت خود تحسین می کنند. طی قرون متمادی و پیشرفت سریع فناوری و زندگی ، قبایل مائوری هرگز به سنت خود خیانت نکرده اند و هر نسل جدید به اعضای قبایل وفادار وفادار مانده است. خال کوبی های قبیله ای مائوری یا به اصطلاح مکو ، سنت قبایل نیوزلند را در سراسر جهان رواج داده است. هنر بی نظیر بدن محبوب ترین گونه جزایر پولینزی است که بخش مهمی از فرهنگ قبایل را نشان می دهد.

طرح تاتو مائوری بینظیر جلوه میکنند.

تک تک تاتو های مائوری بی نظیر و بسیار پیچیده است. و اگرچه هر تاتو با ویژگی های خاص هر فرد و تاریخچه زندگی آنها سازگار شده است ، اما در حال حاضر تعدادی نماد و نشانه وجود دارد که برای تاتو مائوری بسیار متمایز و معمولی است. اکثر آنها امروزه بسیار متداول و با خوشحالی از این نوع تاتو ها گیر می آورند و مورد توجه بسیاری از افراد است. این موارد شامل ، مثلاً geckos ، tikis ، علائم آناتا ، لاک پشت ها ، پوسته ها ، اشعه مانتا ، دندان کوسه ها ، امواج ، ستاره ها و خورشید است.

طرح تاتو مائوری

در آخر نظر شما را به دیدن تصاویر جلب میکنم.
همچنین لطفا ادناتاتو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

ویدیو های طرح تاتو مائوری

گالری تصاویر طرح تاتو مائوری

۲ دیدگاه دربارهٔ «مدل تاتو مائوری + تاریخچه طرح تاتو مائوری»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *