طرح تاتو فول هند یا اسلیو تاتو (Sleeve Tattoo)

فول هند

با سری طرح تاتو فول هند (اسلیو – SLEEVE) که معمولا این نوع تاتو ها مورد تاتو مردانه یا تاتو پسرانه تلقی میشوند.

در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

فول هند روی بازو

خال کوبی ها در ابتدای زمان تقریباً در بین مردم بسیار پرطرفدار بوده اند. شاید به نظر می رسید کمی متفاوت از خال کوبی های امروزی ها باشد اما شما نظر من را می گیرید. مردم همیشه نیازی به نقاشی بدن خود احساس نکرده اند ، بسیار دوست دارند لباس های زیبا و اصلی یا برخی لوازم جانبی را در آن قرار دهند. در بسیاری موارد ، آرایش ها نیز ممکن است بسیار غریب باشند اما من آنها را در این گروه قرار نمی دهم ، زیرا بیشتر آنها فقط برای تقویت ویژگی های آنها استفاده می شود.

تاتو فول هند بسیار زیبا هستند اگر درست انتخاب شوند.

تاتو بزرگ روی بازو فول هند

در عوض ، خال کوبی ها به معنای بیدار کردن چیزهای جدید و متفاوت هنگام دیدن مردم هستند. باید اعتراف کنم که من اصلاً هوادار خال کوبی نیستم اما به خاطر این پست مهم نیست. من فقط می گویم آنچه که من به خصوص دوست ندارم این است که بسیاری از مردم به دلیل ناامنی های پنهان این کار را انجام می دهند. عمدتاً آنقدر پنهان که حتی نمی دانند که آنها دیگر از طریق یک روش خودکار فریب خودکار هستند. منظور من این است که هیچ نیازی به ایستادگی و اصلی بودن نیست ، اما شما نظر من را می گیرید. در واقع دلایل زیادی وجود دارد که مردم باعث ایجاد خال کوبی می شوند و این واقعیت که شما در این وب سایت قرار گرفتید نشان می دهد که آنها را خیلی خوب می شناسید.

طرح تاتو فول هند

تتو پلمپ دست و بازو فول هند

امروزه هیچ کس شک ندارد که تاتو آرتیست ها هنرمند هستند و خال کوبی ها آثار هنری هستند. ایده نمایش یک اثر هنری روی بدن فرد جالب است و وقتی تا نوک تاتو می شود(فول هند) این قطعه واقعاً بزرگ است. به همین دلیل است که باید به دقت سبک و طرح تاتوی خود را انتخاب کرده و تصمیم بگیرید که آیا کل بازو یا نیم بازو را اشغال خواهد کرد یا خیر.

تاتو کوه گرگ کلاغ عقاب درخت بازو دست
فول هند

گزینه های زیادی وجود دارد و تصاویر خال کوبی می توانند جنبه پنهانی از شخصیت شما را نشان دهند و یا به شما در شروع تغییر زندگی کمک کنند. مضامین خالکوبی واقعاً غیرقابل توصیف است. قومی ، اسطوره ای ، گل ، گرافیکی و غیره ، انتخاب مورد نظر شماست. و هیچ خال کوبی مرد یا زن وجود ندارد. فرشتگان ، چهره های زیبا ، گل رز و مناظر رمانتیک ، بلکه اسلحه ، اژدها ، هیولا مضامین جهانی هستند که می توانند هر بازوی را تصرف کنند. مهمترین چیز این است که یک خال کوبی شخصی دریافت کنید که انتظارات و مورفولوژی شما را برآورده کند.

تاتو کشتی روی دست بازو فول هند

فول هند در پسران طرفدار بیشتری دارد.

یک دست خال کوبی (فول هند) به صورت قدم به قدم انجام می شود و از نظر زمان و پولی که برای سرمایه گذاری مجبور خواهید بود ، در دسترس ترین چیز در جهان نیست. اما آنچه برای بدست آوردن چنین خال کوبی مصمم است ، هرگز پشیمان نخواهد شد. قبل از شروع ، باید خود را از آنچه انتظار دارید از جلسه آزمایشی انتظار داشته باشید ، مطلع کنید ، مکان هایی که دردناک تر هستند ، خطرات برای سلامتی شما وجود دارد ، و غیره. خوب است که دکمه خال کوبی خود را از طریق شانه شروع کنید.

طرح تاتو گرگ فول هند

به این ترتیب می توانید در جایی که می خواهید متوقف شوید و طول کاف را کنترل کنید. مراقب باشید و درباره کارهای قبلی هنرمندی که انتخاب کرده اید بیاموزید. در مورد تکنیک ها ، مشکلاتی که ممکن است هنگام تحمل عمل خال کوبی کردن با آنها مواجه شوید ، سؤال کنید. در مورد رنگ ها و طرح های ممکن صحبت کنید و به روشی متناسب با شخصیت شما متوقف شوید. برخی از ما ترجیح می دهیم یک تاتو داشته باشیم که نمادگرایی آن برای همه مشخص نیست. برخی دیگر می خواهند همه را به احساسات و احساسات خود بکشاند.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر آماده شده در گالری دعوت میکنم.

فیسبوک

اینستاگرام

یک دیدگاه دربارهٔ «طرح تاتو فول هند یا اسلیو تاتو (Sleeve Tattoo)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *