طرح تاتو جغد و نماد شناسی

یک عروسک از یک جغد در فنگ شویی یک شکل از یک پرنده است که در پایه کم با یک نگاه به جلو نگاه می کند.

قدرت و اهمیت این مجسمه همیشه در حال بحث است. بسیاری از خبرنگاران فنگ شویی می گویند جغد، مانند جغد، نماد عقل و حماقت است.

درخشش در چشم او نور روح را نشان می دهد. این پرنده عاقل با توانایی محافظت از ثروت خانواده و ضرب آن است. حکمت جغد در واقع این است که او قادر به هشدار به افراد غیر قابل مذاکره در برابر هزینه های ناخواسته است.

دیگران بر این باورند که این یک نشانه نامطلوب است، زیرا در چینی این کلمه با مرگ و قتل همراه است. و در عین حال این نماد توسط بسیاری از مردم احترام می گذارد.

تقریبا در هر خانه، مجسمه سازی جایگاه شایسته ای دارد. معمولا از مواد مختلف انجام می شود، اما محبوب ترین آنها عبارتند از شیشه، پرسلن، سرامیک، فلز.

محل برای یک مجسمه یک جغد در خانه و در محل

بهتر است مجسمه سازی را قرار دهیم در اتاق که اغلب مردم هستند و پول ذخیره می شود. این پرنده مستلزم توجه دائمی است، تنها پس از آن خانه و ساکنان آن انرژی مثبت خود را می دهند. منطقه خوبی برای او خواهد بود که بخشی از مسکن که در آن دانش درک می شود.
هرگز در جاهای تاریک یا در یک اتاق که مردم با آن مخالفت می کنند، جادو را قرار نمی دهند.

مجسمه یک جغد روی میز در دفتر خود در خانه یا دفتربه طوری که دستمزد پایدار و به طور مداوم در حال رشد است. با وجود چنین طلسم قوی در ادارات که در آن تصمیمات مهم مربوط به پول ساخته می شود، دخالت نکنید.

شکل یک جغد بسیار مجاور است با طلسم های دیگر که پول را به خانه نیز جذب می کنند. این می تواند در کنار یک درخت پولی یا یک عدد سه عدد باشد که سکه ها را در دهانش نگه می دارد.

کودکان باید یاد بگیرند پول را به صورت موثر صرف کنند، اما آنها همیشه این کار را انجام نمی دهند. مجسمه یک جغد در اتاق کودکان  به کودکان کمک خواهد کرد تا اقتصاد را یاد بگیرند.

این پرنده عاقل به حضور آنها در مدرسه کمک می کند. در خانه ای که دانش آموزان و دانش آموزان وجود دارد، این نماد همیشه باید در مقابل چشم کودکان روی میز یا در قفسه کتاب کنار کتاب های درسی باشد. این چیزی نیست که تصویری از این پرنده برای سال های بسیاری توسط بازیکنان از بازی های فکری استفاده شده است “چه؟ کجا؟ وقتی؟ ”  الکساندر، 2014 نوامبر 8. ] جغد، جغد، جغد ——–

  جغدها، جغدها و جغدها پرندگان هستند، به طور گسترده ای و اغلب به عنوان نماد استفاده می شود که ارزشش را غیر قابل تفکیک می کند، برای آن دوگانگی مشخص است.

  نفوذ در شکل گیری نمادین یک جغد و پرندگان مشابه با آن:   “غرق شدن”، درخشش چشمها در شب، توانایی چرخاندن سر 180 درجه و غیره؛

  • خصوصیات رفتار روزانه:

   تنهایی در تاریکی پناهگاه؛ تقریبا کامل بی حرکتی از پرنده.

جغد مانند تمام پرندگان با نمادگرایی روح ارتباط پیدا می کند، یا به عبارت دیگر با سیم های آن به زندگی پس از مرگ. پرنده مرگ یک جغد در مصر باستان، هند، آمریکای مرکزی، آمریکای شمالی، شرق دور است. علاوه بر این، تصویر یک جغد با ارتباط با راز مشخص می شود: راز، اغلب ترسناک، دانش، نیروهای قدرتمند سحر و جادو و پیش بینی.


در استفاده مدرن نماد مکرر نام های تجاری و نشانه های شرکت ها و سازمان های مرتبط با آموزش و پرورش، روشنگری، علم و نشر است. در نمادهای نظامی، آن اغلب به عنوان یک نشانه برای واحدهای شناسایی و نیروهای ویژه عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *