ایده و طرح تاتو بال فرشته + نمادشناسی (سری دوم)

تاتو فرشته

با سری دوم ایده و طرح تاتو فرشته در خدمت شما عزیزان بودیم، در قسمت قبلی توضیحاتی ارائه کردیم که در این قسمت آن را کامل کرده و موضوع را میبندیم.

فرشته موجودی است که هر فردی از مذاهب و اساطیر مختلف متفاوت به آن اعتقاد دارد. بنابراین ، مردم دوست دارند چنین خال کوبی های شگفت انگیز و معنوی را بر روی بدن خود تاتو کنند.

در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

تاتو فرشته

این طرح معنای نمادین دارد

خال کوبی فرشته یکی از محبوب ترین طرح های خال کوبی در بین آقایان و خانمها در هر گروه سنی است. طرح های خال کوبی فرشته برای شخصی که آن را روی بدن خود تاتو میکند ، معنای نمادین دارد. آنها رسول خدا محسوب می شوند و نمادی از حمایت و عشق هستند. آنها غالباً با انواع نمادهایی مانند صلیب ، قلب ، هاله ، ابر ، ترومپت ، شمشیر و غیره به تصویر کشیده می شوند.

برخی از پیچیده ترین و زیباترین آثار هنری بدن توسط فرشتگان نمایش داده می شوند ، و معمولاً برای  تاتو کردن یک چالش فان و بامزه است. مردان به عنوان فرشتگان زن دارند و زنان نیز معمولاً باید این نمایندگی را نزدیک به قلب خود ، به پوست خود دهند.

تاتو فرشته

یک خال کوبی فرشته برای یک زن گاهی به معنای محافظت ، یک طلسم است که باید برای همیشه یا نشانه نزدیکی آنها به ایمان خود را حفظ کند. گاهی اوقات یک خال کوبی فرشته برای یادآوری کسی که از دست داده است ، در آنجاست تا به او قدرت دهد تا در لحظه هایی که امید از بین رفته است ادامه یابد. اما معنای مشترک همه این نمایش های فرشته برای زنان ، احساس یا نیاز به آرامش و آرامش است.

اشکال مختلفی از خال کوبی های فرشته وجود دارد. به طور طبیعی هر طرح به معنای چیز شخصی است و به همان اندازه زن پوشیده از آن بی نظیر است اما برخی از معانی کلی خال کوبی های فرشته های مختلف را می توان مشخص کرد.

۳ دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو بال فرشته + نمادشناسی (سری دوم)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *