ایده های جذاب برای طرح تاتو روی دست (سری اول)

درود ، با سری جدید مدل تاتو روی دست (سری اول) در خدمت شما هستیم. با ادناتاتو همراه باشید.

امروزه هیچ کس شک ندارد که تاتو آرتیست ها هنرمند هستند و خال کوبی ها آثار هنری هستند. ایده نمایش یک اثر هنری روی بدن فرد جالب است. به همین دلیل است که باید به دقت سبک و طرح تاتوی خود را انتخاب کرده و تصمیم بگیرید که آیا کل بازو یا نیم بازو را اشغال خواهد کرد یا خیر.

برای ادامه این موضوع روی ادامه مطلب کلیک کنید.

تاتو سرخ پوستی روی بازو تاتو روی دست

ایده های طرح تاتو روی دست بی پایان است.

گزینه های زیادی وجود دارد و تصاویر خال کوبی می توانند جنبه پنهانی از شخصیت شما را نشان دهند و یا به شما در شروع تغییر زندگی کمک کنند. مضامین خالکوبی واقعاً غیرقابل توصیف است. قومی ، اسطوره ای ، گل ، گرافیکی و غیره ، انتخاب مورد نظر شماست. و هیچ خال کوبی مرد یا زن وجود ندارد. فرشتگان ، چهره های زیبا ، گل رز و مناظر رمانتیک ، بلکه اسلحه ، اژدها ، هیولا مضامین جهانی هستند که می توانند هر بازوی را تصرف کنند. مهمترین چیز این است که یک خال کوبی شخصی دریافت کنید که انتظارات و مورفولوژی شما را برآورده کند.

طرح تاتو شیر روی بازو طرح تاتو ببر روی بازو طرح تاتو پلنگ روی بازو تاتو روی دست

یک دکمه دست (تاتو روی دست) به صورت قدم به قدم انجام می شود و از نظر زمان و پولی که برای سرمایه گذاری مجبور خواهید بود ، در دسترس ترین چیز در جهان نیست. اما آنچه برای بدست آوردن چنین خال کوبی مصمم است ، هرگز پشیمان نخواهد شد.

به این نوع تاتو در دنیا دکمه سردست گفته میشود. (Tattoo Cuff)

فول تاتو روی دست

قبل از شروع تاتو روی دست ، باید خود را از آنچه انتظار دارید از جلسه آزمایشی انتظار داشته باشید ، مطلع کنید ، مکان هایی که دردناک تر هستند ، خطرات برای سلامتی شما وجود دارد ، و غیره. خوب است که دکمه خال کوبی خود را از طریق شانه شروع کنید. به این ترتیب می توانید در جایی که می خواهید متوقف شوید و طول کاف را کنترل کنید. مراقب باشید و درباره کارهای قبلی هنرمندی که انتخاب کرده اید بیاموزید.

تاتو دختر و مار روی ساعد تاتو روی دست

در مورد تکنیک ها ، مشکلاتی که ممکن است هنگام تحمل عمل خال کوبی کردن با آنها مواجه شوید ، سؤال کنید. در مورد رنگ ها و طرح های ممکن صحبت کنید و به روشی متناسب با شخصیت شما متوقف شوید. برخی از ما ترجیح می دهیم یک تاتو روی دست داشته باشیم که نمادگرایی آن برای همه مشخص نیست. برخی دیگر می خواهند همه را به احساسات و احساسات خود بکشاند.

فیسبوک

۲ دیدگاه دربارهٔ «ایده های جذاب برای طرح تاتو روی دست (سری اول)»

  1. واقعا سایتتون عالی هستش ممنون از این همه زحمت و تلاشی که بی وقفه انجام میدین دوستان گلم خداوند یار و یاورتان باشد.❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *