ایده های جذاب برای طرح تاتو روی دست (سری دوم)

خال کوبی بازو

با سری دوم از موضوع خال کوبی بازو با شما هستیم با من در ادناتاتو همراه باشید.

از همه مکانهایی که می توان خال کوبی کرد (و صادقانه بگوییم ، بسیاری وجود دارد) ، نمی توانید با بازوی خود اشتباه کنید. بسته به مدت زمانی که در سالن ورزشی وارد شده اید ، بازوها به طور معمول فضای کافی برای یک خال کوبی بازو جالب را فراهم می کنند ، حتی اگر برخی از بچه ها کمی بیشتر از دیگران فضا داشته باشند. در حقیقت ، هرچه عضله و گوشت بیشتری روی بازوی شما باشد ، کمتر صدمه می بینید ، و آن را به عنوان دروازه ای برای گرفتن خال کوبی از بازوی سردتر تبدیل می کند.

تتو روی بازو

خالکوبی روی بازو بهترین راه برای نمایش دادن تفکر است.

مهمتر از آن ، قرار دادن خال کوبی روی بازو های خود راهی عالی برای نشان دادن آنها در هنگام دلخواه است. اگر نیاز دارید که خال کوبی های بازوی خود را بپوشانید ، تمام کاری که باید انجام دهید پوشیدن آستین های بلند است. اما وقتی شرایط خواستار آن است ، شما فقط می توانید بالای تانک پرتاب کنید و خالکوبی badass خود را برای همه دنیا نمایش دهید. بعلاوه ، اگر یک خال کوبی با معنای ویژه ای بدست می آورید ، اغلب آن را به شما یادآوری می کنید زیرا همیشه به بازوی خود نگاه می کنید.

طرح گل روی دست و بازو

مهمتر از همه ، وقتی صحبت از خال کوبی بازو می شود ، این امکانات تقریباً بی پایان است. اگر می خواهید ، می توانید از تمام آستین بازوی خود به بالا و پایین خال کوبی کنید. همچنین می توانید محدود کنید که خال کوبی خود را تنها به یک قسمت از بازوی خود ، مانند عضله یا ساعد ، محدود کنید. همچنین در مورد طراحی هیچ محدودیتی وجود ندارد. همانطور که خواهید دید ، خال کوبی از هر شکل ، اندازه و طرح هایی کاملاً روی بازوی شما کار می کند.

تاتو مشکی روی بازو

موضوع شانس ، از جمله نمادهای شانس – تاس ، میخچه چهار برگه ، کارت های پوکر ، نعل اسب ، اسکناس و موارد دیگر ، اعداد یا سمبل هایی که شناخته شده هستند و باعث خوشبختی می شوند.

فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *