ایده و طرح تاتو ققنوس + معنی و نمادشناسی (سری اول)

پرنده رویایی ققنوس

طرح های خال کوبی ققنوس بسیار مورد توجه هستند زیرا ظاهری باشکوه دارد و همچنین بسیار نمادین است. در این مقاله ، من درباره معنای این خال کوبی بیشتر برای شما توضیح خواهم داد و همچنین در مورد طرح های خال کوبی ققنوس که باید قبل از گرفتن تاتو استفاده کنید ، برای شما تعریف می کنم. در بسیاری از فرهنگ های جهان از جمله ژاپن ، چین و امپراطوری های باستانی یونان و روم از لحاظ اساطیری بسیار عالی است. این نماد قدرتمند تولد دوباره است که غالباً از شعله های آتش را نشان می دهد.در ادامه با ادناتاتو همراه باشید.

اشک ققنوس زخم را درمان می‌کند

تاریخچه ققنوس

قُقنوس (به زبان یونان باستان: Φοῖνιξ، به عربی: العنقاء و به انگلیسی: Phoenix) پرندهٔ مقدّس است و برخلاف باور عموم افسانه نبوده و و زمانی وجود داشته که در اساطیر ایران، اساطیر یونان، اساطیر مصر، و اساطیر چین از آن نام برده شده.

 دربارهٔ این گفته می‌شود که وی مرغی نادر و تنهاست و جفتی و زایشی ندارد. اما هزار سال یک بار، بر توده‌ای بزرگ از هیزم بال می‌گشاید و آواز می‌خواند و چون از آواز خویش به وجد و اشتیاق آمد، به منقار خویش آتشی می‌افروزد و با سوختن در آتش تخمی از وی پدید می‌آید که بلافاصله آتش می‌گیرد و می‌سوزد و از خاکستر آن ققنوسی دیگر متولد می‌شود. ققنوس در اغلب فرهنگ‌ها نماد جاودانگی و عمر دگربار تلقی شده‌است. امّا برخی فرهنگ‌ها ویژگی‌های دیگر هم به او نسبت داده‌اند. از جمله در مورد او گفته شده: اشک ققنوس زخم را درمان می‌کند.

plump پلمپ پشت با تاتو فول تاتو فول تتو

در فرهنگ زبان انگلیسی ، ققنوس ” Phoenix ” پرنده‌ای است افسانه‌ای و بسیار زیبا و منحصربه‌فرد در نوع خود، که بنا بر افسانه‌ها ۵۰۰ یا ۶۰۰ سال در صحاری غرب عمر می‌کند، خود را بر تلی از خاشاک می‌سوزاند، و از خاکستر حاصل، خود او دگر بار با طراوت جوانی سر برمی‌آورد و دور دیگری از زندگی را آغاز می‌کند و می‌گذراند. ققنوس در فرهنگ اروپایی غالباً تمثیلی از فناناپذیری و حیات جاودان است. ققنوس در اصل از ایران باستان به فرهنگ اروپا راه یافته‌است.

خال کوبی های پرنده ققنوس دارای نشانه های متنوعی است.

خال کوبی های پرنده ققنوس دارای نشانه های متنوعی است: طول عمر ، بهترین ویژگی های روح یا معرفی معنای جدیدی برای وجود. این خال کوبی از قبیله ای تمبر با ققنوس بسیار واضح به نظر می رسد و ممکن است یکی از اهمیت های ذکر شده را نشان دهد.

تمبر ققنوس طرح واضح ققنوس phonix

در آخر نظر شما عزیزان را به تصاویر آماده شده توسط ادناتاتو جلب مینمایم.

برای بزرگ نمایی و دانلود تصاویر روی انها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *