ایده و طرح تاتو روباه + نمادشناسی

تاتو روباه

در این قسمت از ادناتاتو با ایده و طرح تاتو روباه در خدمت شما عزیزان هستیم که امیدوارم خوشتون بیاد.

همچینین نماد شناسی و معنی تاتو روباه هم برای شما عزیزان فراهم شده که امیدوارم لذت ببرید.

برای ادامه این پست روی ادامه مطلب کلیک کنید.

تاتو روباه یعنی چه؟

طرح تاتو روباه

زیباترین غارتگران در تاریخ و اساطیر

کاریزما سلاحی قدرتمند است که می توانید با تاتو های روباه زیبا روی بدن خود تقویت کنید. یک شکارچی جذاب ، روباه قرمز کوچک برای یک ثانیه به چشم می خورد و سپس به یک شیطان کوچک تبدیل می شود و بدون خراش یک مجرم را به عقب می کشد. باهوش و بی باک ، یک روباه کوچک حیله گر از ارزش خود آگاه است و هرگز از انسان کمک نمی خواهد. چنین انرژی وحشی الهام بخش خوبی برای سبک های مختلف طرح های خال کوبی روباه است.

در قدیم روباه نماد تمایلات جنسی زنانه بود.

اسطوره قاره ها و کشور های مختلف این شکارچیان زیبا را با چیزی هوشمندانه ، حیله گر ، خود محور و تنهایی مرتبط می کند. خیلی اوقات ، روباه ضد قهرمان می شود. اما استثناء این قانون وجود دارد ، مانند یک روباه ژاپنی. در ژاپن ، یک الهه باروری ، ایناری ، می تواند تبدیل به یک روباه شود. دیونیسوس ، خدای شراب یونانی یونان توانست یک روباه شود (این خدای می توانست به حیوانات دیگر نیز تبدیل شود). به طور کلی ، داستان های مربوط به شیفت های روباه در بین مردم به ویژه در فرهنگ های شرقی رایج است. روباه همچنین نمادی از تمایلات جنسی زنانه بود.

تاتو روباه روی پهلو

معنی تاتو روباه چیست؟

معنای تاتو روباه یک طرفه است. مطمئناً کمی ادویه را به زندگی شما اضافه می کند. روباه ها به عنوان نمادی از باروری ، رونق و رفاه در بین بازرگانان و کارآفرینان محبوب هستند. در کشورهای شمال اروپا روباه نمادی از حیله گری و فریب است. زنانگی و تمایلات جنسی نیز از اصلی ترین نمادهای تصویر روباه به شمار می روند. روباه بسیار جذاب و مطلوب ، روباه بسیار تنها و غیرقابل دسترسی است.

مشخص است که روباه ها از رنگ ها و گونه های مختلفی برخوردار هستند. عادت کردیم به تصاویر معمول ترین روباه قرمز. اما روباه سیاه نیز وجود دارد که شدیدتر به نظر می رسد. یک خال کوبی با چنین روباه هاله ای مظلوم تر و جوی بیشتری را به دست می آورد. پزشکان و کشیش های مصر باستان یک نشان تاتو روباه احترام زیادی از روباه کورساک سیاه روی مچ دست داشتند. بعضی اوقات روباه های سفید با لکه های گرد روی بدن وجود دارد. آنها آنقدر خنده دار و دوستانه هستند.

تاتو روباه ایستاده

تاتو روباه کوچک انقدر جذاب است که هیچ دختری در مقابل آن مقاومتی ندارد.

که تصویر این شکارچیان کمی از خستگی را برای زندگی به وجود می آورد. و به معنای خال کوبی است. تاتو روباه کوچک فنس آنقدر جذاب و زیبا است که هیچ بانویی قادر به مقاومت در برابر جادوی خود نخواهد بود. اگر این واقعیت را در نظر بگیریم که این روباه کوچک در بیابان های شمال آفریقا زندگی می کند. ، کاملاً آشکار می شود که نمادگرایی چنین خال کوبی بر ظرافت ، مقاومت در برابر استرس و نوع “خارج از جعبه” صاحب آن تأکید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *