ایده و طرح تاتو گرگ جدید (سری دوم)

تاتو پلمپ گرگ روی دست و پا

در این قسمت با سری دوم تاتو گرگ در خدمت شما هستیم پس همراه ما باشید.

قبلا راجعبه این موجود عجیب صحبت کردیم این بار قصد داریم تا از دید دیگری این موضوع را بررسی کنیم.

در ادامه این مطلب همراه ادناتاتو باشید.

حیوانات زیادی به اندازه گرگ باورنکردنی و باشکوه نیستند. خال کوبی های گرگ فقط یک طراحی زیبا و جذاب روی پوست های خال کوبی نیستند ، در پشت همه چیز می تواند معانی زیادی داشته باشد.

تاتو گرگ روی پا

حیوانات زیادی به اندازه گرگها باورنکردنی و باشکوه نیستند.

می دانیم که در برخی فرهنگ ها ، گرگ برای مدت طولانی حیوانی بود که ترس و احترام را در مناطق خاصی از جهان برانگیخت. برخی افراد گرگ را موجودی شیطانی می دانستند ، در حالی که برخی دیگر تصور می کردند که گرگ شجاعت ، قهر و خرد را منتقل می کند. بنابراین بهتر است نگاهی دقیق بیندازیم که منظور از خال کوبی گرگ چیست.

طرح زوزه گرگ روی پا پلمپ فول لگ

همانطور که در بالا ذکر شد ،گرگها در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان معانی مختلفی را پشت سر گذاشته است. به عنوان مثال ژاپنی ها گرگ را حیوان الهی می دانستند. کشاورزان از طعمه های غذا در ورودی های غوطه های گرگ تهیه می کردند و از آنها می خواستند از محصولات زراعی خود محافظت کنند ، که اغلب توسط حیوانات کوچکتر مورد حمله قرار می گرفتند و مورد حمله قرار می گرفتند.

گرگ مینیاتوری

با این حال برای اسکاندیناوی ها منظور او از هوش و بزرگی جسمی بود ، زیرا آنها به گرگ غول پیکر پسر لکی معتقد بودند ، که بسیار باهوش بود و حتی می توانست مانند انسان صحبت کند.

گرگ مینیاتوری روی دست

برخی از قبایل بومی آمریکا معتقد بودند که گرگها نمادی از محافظت هستند ، زیرا او شجاعانه تا زمان مرگ برای محافظت از گروه یا خانواده اش جنگید ، علاوه بر این ، او یک حیوان بسیار محترم به دلیل داشتن زیرکی و توانایی شکار در گروه ها و آوردن غذا بود. برای خانواده خود بنابراین ، بر اساس برخی از اینها و بسیاری دیگر از اعتقادات منتسب به گرگ ، می توانیم باور کنیم که برخی از معانی که بیشتر به این حیوان نسبت داده می شود ، می تواند ، قدرت ، خانواده ، آزادی ، محافظت و غریزه باشد.

فول هند گرگ

حالا که می دانید معنای اختصاص دادن به خال کوبی های گرگ چیست ، مهمترین کاری که باید انجام دهید انتخاب مدل گرگ است که دوست دارید و خال کوبی کنید ، اینطور نیست؟ بنابراین ، ما در اینجا در تاتو ایده ها بهترین و باورنکردنی ترین خال کوبی های گرگها را از سراسر اینترنت جدا می کنیم تا شما بتوانیم از خال کوبی بعدی خود الهام بگیرید. کافیست انگشت خود را در صفحه خود بکشید و بررسی کنید.

گرگ روی پشت دست

لطفا با نظراتتون ما رو دلگرم کنید. ممنون که تا آخر همراه من بودید همیچنین پیج اینستاگرام و فیسبوک ادناتاتو رو هم دنبال کنید.

۲ دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو گرگ جدید (سری دوم)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *