ایده و طرح تاتو گل رز + نمادشناسی

جوانان مدرن جوان و زنان که تصمیم به تزئین بدن خود را با خال کوبی تصفیه شده اغلب گل ها را ترجیح می دهند. ملکه تاتو گل دار همیشه گل رز بوده و باقی مانده است. تفسیرهای بسیاری از این نقاشی وجود دارد. در زمان های بسیار قدیم، یک طرح تاتو گل رز در بدن برای زندانیانی که به اعدام محکوم شده بودند، یعنی بمب گذاران انتحاری اعمال شد. این مدت طولانی بود و اکنون فراموش شده است، و در طول زمان نگرش به این نقاشی بسیار تغییر کرده است. امروزه ارزش های اصلی تاتو با تصویر این گل عشق و زیبایی است.

رنگ خال کوبی از اهمیت زیادی برخوردار است

رز سیاه نشانه چیست؟ سوالی که با دیدن رزهایی بارنگ های متنوع به ذهنتان می رسد این است که هر رنگ از این رزها برای چه زمانی مناسب است. در این مطلب در مورد این رنگ ها توضیحات جالبی را خواهید خواند.

رز سیاه نشانه چیست؟

تاتو گل رز آبی تمایل به چیزی است که قابل دستیابی نیست، سفید از عفت و خلوص صاحب آن می گوید. اما رنگ سیاه به معنای غم و غم، حالت غم انگیز ذهن است، و علاوه بر آن نمادی از هرج و مرج است.

گل رز آبی

رنگ خال کوبی از اهمیت زیادی برخوردار است

رنگ خالکوبی بسیار مهم است. بسته به رنگ، مقدار آن تغییر می کند. بنابراین، برای مثال، یک گل قرمز عشق، جاذبه است.

یک خال کوبی در قالب یک گل رز سفید درباره خلوص، بی گناهی، وفاداری مالک آن صحبت می کند.

ارزش خالکوبی – تاتو گل رز سیاه

رز تاتو سیاه و سفید نشان دهنده عاشقانه آمیخته با اندوه عمیق، غم و اندوه از دست دادن او، و همچنین به عنوان فداکاری و امید برای چیزی غیرقابل تحقق، در گل سیاه و سفید آماده به معنای مرگ، آنارشیست به عنوان نمادی از مبارزه است.

rose flower tattoo

۶ دیدگاه دربارهٔ «ایده و طرح تاتو گل رز + نمادشناسی»

  1. من یه گل رز قرمزبا یه ساعت انگلیسی رو بازوم زدم خیلی هم واسه خودم هم واسه بقیه جذابه من تو خدمت اینو زده بودم گل رز زیباترین گل دنیاس جالب اینجاس که گل رز تنها تاتوییه آدم هر وقت نگاش میکنه براش تازگی داره هم برا خودش هم برا اطرافیان ،بنظر من آدمای احساساتی گل رز رو انتخاب میکنن آدمای خشن یا کم احساس مثلا سیم خالدار یا جمجمه انسان یا…رو انتخاب میکنن، گلْ نشانه محبت و عشق است این محبت میتونه عشق به مادر باشه عشق به پدر عشق به همسر یا…پس هرکی دلش نازکه احساسیه اگه خواست تاتو بزنه رز میزنه ، هرکی زود رنجه عاشقه اگه تاتو بزنه رز میزنه اینم بگم که رز عاشقی به رنگه قرمزه یاعلی

  2. من یه گل رز قرمزبا یه ساعت انگلیسی رو بازوم زدم خیلی هم واسه خودم هم واسه بقیه جذابه من تو خدمت اینو زده بودم گل رز زیباترین گل دنیاس جالب اینجاس که گل رز تنها تاتوییه آدم هر وقت نگاش میکنه براش تازگی داره هم برا خودش هم برا اطرافیان ،بنظر من آدمای احساساتی گل رز رو انتخاب میکنن آدمای خشن یا کم احساس مثلا سیم خالدار یا جمجمه انسان یا…رو انتخاب میکنن، گلْ نشانه محبت و عشق است این محبت میتونه عشق به مادر باشه عشق به پدر عشق به همسر یا…پس هرکی دلش نازکه احساسیه اگه خواست تاتو بزنه رز میزنه ، هرکی زود رنجه عاشقه اگه تاتو بزنه رز میزنه اینم بگم که رز عاشقی به رنگه قرمزه یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *